یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶
 
 

 

اطلاعیه در خصوص مرحله تکمیل ظرفیت

داوطلبانی که قصد شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت سازمان سنجش را دارند میتوانند

از تاریخ 24 تا 30 مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

*

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

 


 

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی‌‌ارشد ناپیوسته (فوق لیسانس):

*    اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری- با قید معدل


تبصره: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی‌باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصيل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ريز نمرات تأييد شده ارائه نمایند.

*     اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق می‌باشد)

*      اصل و يك برگ فتوكپي كارت ملي. (اصل كارت برای تطبیق مي‌باشد).

*      چهار قطعه عکس 4×3 تمام رخ (از یک نگاتیو) تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌.

*      مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومي برادران را مشخص نماید.

*      تکمیل فرم ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود

تذكرات‌ مهم

* حضور شخص پذيرفته شده برای ثبت‌نام الزامي است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ هاي اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد

* معدل‌ ليسانس‌ پذيرفته‌ شده‌ بايد با معدلي‌ كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و يا در مراحل بعد اصلاح نموده است، يكسان‌ باشد، بديهي است از ثبت‌نام قطعي آن دسته از داوطلباني كه داراي مغايرت معدل باشند( معدل مندرج در مدرك آنان كمتر از معدل اعلام شده به اين سازمان باشد)خودداري خواهد شد.

* از پذيرفته‌شدگاني ‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 96/6/31 فارغ‌التحصيل‌ نشوند،ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «كان‌ لم‌ يكن» تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

* در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد


soalat



شهريه:

شهريه ترم اول مبلغ 18/200/000 ريال است(شهريه ثابت+8 واحد درسي)

 شهريه تحصيلي در موسسه آموزش عالي فارابي چگونه است؟

 داوطلبان گرامي جهت اطلاع از ميزان شهريه در سال تحصيلي پيش رو از طريق سايت موسسه در منوي اطلاعات عمومي > شهريه، ميتوانند ميزان شهريه مصوب هيات امنا را که منبعث از اختیارات وزارت علوم می باشد مشاهده فرمایند.

آیا دانشجویان در اولین ترم تحصیلی خود در موسسه می توانند از تسهیلات استفاده نمایند ؟

خیر.

 وضعيت شهريه دانشجوياني كه به هر دليل پس از ثبت نام از ادامه تحصيل انصراف ميدهند به چه صورت ميباشد؟

 بر اساس آيين نامه "نحوه دريافت شهريه" صادر شده از سوي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، دانشجوي منصرف از تحصيل علاوه بر تسويه شهريه خود تا زمان درخواست انصراف، شهريه كامل يك نيمسال تحصيلي اعم از ثابت و متغير(تا سقف 8 واحد درسي) را به موسسه پرداخت نمايد.

 چنانچه دانشجوي منصرف از تحصيل پس از نامنويسي و قبل از شروع كلاسها انصراف خود را به موسسه اعلام نمايد، شهريه پرداختي آن نيمسال، به عنوان هزينه انصراف محسوب ميشود.

 بنابراین دانشجویان محترم توجه داشته باشند شهریه پرداختی به هیچ وجه در هیچ مرحله قبل از شروع و یا بعد از شروع سال تحصیلی در صورت انصراف دانشجو مسترد نمی گردد.

 

 تماس با ما